Pentru multi romani cu mai putina „dare de mana”, eliminarea timbrului de mediu a fost o adevarata mana cereasca, pentru ca au putut sa-si cumpere mult-visatul automobil. Care insa a fost nu nou, ci la mana a doua. Din statisticile oficiale reiese ca in primele noua luni ale anului trecut s-au inmatriculat numai 80.000 de automobile noi, insa numarul automobilor second hand care au fost inmatriculate este de peste 4,5 ori mai mare – (378.500 de unitati, mai exact) – si ca la inceputul acestui an, parcul auto existent in Romania a depasit „pragul psihologic” de 6 milioane de unitati.

Ca urmare, a crescut si cererea de cauciucuri. Imbucurator este faptul ca romanii, care sunt foarte atenti la pret, sunt foarte atenti si la calitate, si la eficienta, ceea ce explica si cererea crescuta de anvelope iarna.

Aceasta evolutie a pietei romanesti a izbutit sa-i surprinda chiar si pe producatorii de anvelope de prim rang, dupa cum arata recent intr-un interviu Luca Paparella, reprezentantul pentru Europa de Sud-Est al producatorului nipon de anvelope Bridgestone. Dupa cum se stie, compania fondata in anul 1931 de catre Shojiro Ishibasi (nume de familie care inseamna pod de piatra in limba japoneza) este, începând din anul 2015, cel mai important producator de anvelope la nivel mondial. Aceasta pozitie nu se datoreaza numai celor peste 140 de fabrici pe care compania le detine in nu mai putin de 24 de tari, ci mai ales talentului japonez in materie de tehnica. Sa nu uitam ca in Evul Mediu cele mai bune sabii din lume – katanele – se produceau in Imperiul Soarelui Rasare (cum este numita si acum Japonia in mod poetic), si ca tot acolo au aparut (in anii 1960) primele trenuri de mare viteza: expresurile Shinkansen. Pe scurt, Bridgestone nu inseamna numai pod de piatra, ci si calitate japoneza, fapt de care se conving din ce in ce mai multi romani. In fond, daca anglo-saxonii pornesc de la principiul sunt prea sarac ca sa ma imbrac ieftin”, noi romanii avem un proverb care se potriveste la orice, inclusiv la anvelope: „dai un ban, dar stai in fata”. Cei care vor sa-l aplice atunci cand isi echipeaza automobilele cu pneuri, pot oricand gasi un sfat bun in acest sens la specialistii de la Auto Soft.ro .

n loc de incheiere: dragi automobilisti, nu lasati achizitionarea anvelopelor de iarna pentru sfarsitul lui octombrie (cand se scumpesc), luati-le din timp!

It's only fair to share...Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin