Televizorul este ferestra spre lume cea mai la indemana, recurgem la el instinctiv apasand butonul telecomenzii , fiind conectati la realitatiile lumii.
Evenimentele sportive sau mondene , conferintele politice sau programele de divertisment , depinde doar de noi, la ce calitate dorim sa le urmarim.
Tehnologia in domeniul receptoarelor TV a evoluat foarte mult, aceasta atingand un prag superior de caliate prin producerea telvizoarelor bazate pe cristale lichide: LCD si LED.
Ce sunt televiazoarele LED ?
Televizoarele cu display LED (Light Emitting Diode sau Lumina Emisa de Dioda) folosesc cristale lichide, la fel ca LCD-urile, dar furnizeaza lumina din partea din spate a ecranului,dand mai multa intensitate (contrast) culorilor, aducandu-le la un pas mai aproape de realitate.
Exista doua tipuri de iluminare cu LED:
1.Ilummininare cu LED pozitionata in spatele ecranului (Full Array LEDs), astfel incat intnsitatea fiecarui grup de lumini sa poata fi diminuata sau accentuata local.Prin aceata modaliatate, ecranul LCD, va furniza culori cat mai reale cu un contrast mai ridicat si un spectru de culori si nuante cat mai larg (negrul si albul vor fi intense, curate).
2.Iluminare prin LED-uri albe plasate doar pe marginea ecranului (Edge-LEDs),lumina dispersadu-se pe intreg ecranul ceea ce va face ca acesta sa fie deosebit slim (1 cm grosime).
Avantaje:
• Calitatea deosebita a imaginii
• Consum redus de energie
• Design atragator datorita dimensiunii super slim a ecranului
• Durata de functionare ce depaseste 100.000 de ore
• Odihnitor pentru ochi
• Vizibilitate foarte buna din orice unghi
Magazinul online Evomag ne prezinta o gama larga de televizoare LED.
Personal, as opta pentru modelul LG Televizor LED 32″ 32LE550, Full HD, TruMotion 100Hz, 24p Real Cinema, Wireless AV Link, 2 x USB (DivxHD prin MKV, jpeg, mp3) + CADOU deoarece, : vad la claritate maxima full HD, am tuner si difuzor incorporat, conectare PC, Blu – Ray, DVD , avand un ecran ce se optimizeaza in functie de lumina sau imagini “zgomotoase ” prin XD Engine.
In ideea ca v-am facut curiosi , aruncati o privire pe Evomag.
Nu se stie niciodata 😛
Am înţeles că e un articol publicitar şi recunosc cinstit că nu pot suferi genul ăsta de articole. Înţeleg totuşi că trebuie… Ai fost inspirat că ai pus frumuseţea aia de pisică, altfel nici nu comentam ! 😀 Parafrazând o celebră reclamă, că tot suntem la reclame …Da'mâţa ? Se dă televizorul cu mâţă cu tot ?!
Da, este un articol publicitar si de informare 😛 avand in vedere ca nu toata lumea cuoaste sistemul de functionare al televizioarelor LED.
Pisica , face si reclama 😛
Ma uit din ce in ce mai putin la TV. De orice tip este el (bineinteles ca LED-urile au avantajele lor).
Astept momentul cand voi putea sa imi fac selectia emisiunilor direct pe televizor; doar alegerea postului TV nu imi este suficienta.
PS: sunt curios cat de buna e legatura wireless cu un laptop si la ce viteza. Sunt satul de "matul" dintre TV-ul actual si laptop 😀
Da , acesta ar fi unul din avantajele cele mai bune, ca nu te mai apleci dupa cablu, sa il treci pe dupa mobila ca sa il "ascunzi" 😛
Sa speram ca si viteza e buna 😛
hmmm … n-au gusturi rele 🙂
Am o obiecţie, anume de fundamentare a articolului: televizorul nu este cea mai "la îndemână" fereastră spre lume, internetul este. Pentru recepţie TV ai nevoie de semnal şi .. un televizor. Pentru internet ai nevoie de un smartphone şi credit.
Internetul bate TV la absolut orice, fie că vorbim de viteza de informare, potenţial de divertisment sau disponibilitate.
Spor la bloging mai departe, deşi Evomag şi Blogatu .. hmm.
@Coolnewz, multumesc , nu sunt rele dar putin cam sccumpe 😛
@d'AImon , daca luam majoritatea populatiei vei vedea ca este cel mai la indemana, pune la socoteala pensionarii si copii sub o anumita varsta , si acei "oameni maturi" care au oroare de internet.
Cat despre Blogatu' si evomag, momentan am raspuns unei solicitari, sa vedem mai departe pana unde merge, unde ajungem…
fratele meu alb, de unde scoţi apostroful ăla?
discuţia era despre oameni care chiar sunt maturi, nu copilaşi de 2 ani (la 4 deja ştiu pe net dacă-i laşi) sau pensionari senili 🙂
Pai credeam ca asa e corect 😛
Nici nu stii cate persoane cunoasc , cu varste cuprinse intre 35-45 de ani care prefera televizorul , privind internetul ca pe ceva ciudat.
Pentru tine, pentru mine si pentru multi altii , internetul reprezinta sursa principala de informatie dar trebuie sa acceptam ca mai exista un procent mare de oameni care prefera programele posturilor TV.
He he, bun, de acord, ăsta e prezentul.
Ce încercam să atrag atenţia este că omul dispus să dea banii pe televizoare cu diagonală confortabilă (nu televizor cu diagonala unui monitor, WTF) este poate, probabil, unul suficient de inteligent cât să nu mai privească la TV foarte mult. Chestie de hook, puteai construi articolul în jurul cantităţii de filme HD (blu-ray & stuff) disponibile online şi cum HD este viitorul .. televiziuni care să emită semnal high-def sunt cam puţine. În schimb filme remastered .. ehehe. Mă rog, your blog 🙂
Apropo, ca să nu mă mai întind prea mult, verifică-ţi linkurile din text. Dacă nu le pui HaşTeTePe în faţă wordpressu' le interpretează haotic. Vezi tu 🙂
d'AImon, multumesc pentru atentionarea facuta , cat despre modalitatea de a face articolul sunt de acord ca l-as fi putut aborda altfel dar, sa zicem ca la ora cand am scris articolul nu am avut inspiratia necesara pentru ceva "artistic", ci doar pentru ceva strict tehnic 😛
Sincer nu credeam, ca trebuie sa ascund faptul ca scriu un articol , informativo-publicitar.
In aceasta idee articolul nu ridica in slavi o singura marca, produs sau lant de magazine, ci descrie succint o tehnologie si arunca cateva link-uri.La viata mea de blogger am vazut altele mult mai deranjante decat acesta.
Vorba lui Dojo, de ce deranjeaza astfel de articole si bennerele publicitare?
Mei, pe mine nu m-a deranjat, pentru că oricum ignor.
Da' în principiu enervează publicitatea pentru că e străină naturii blogului. Intru să văd ce-ai mai mâncat, poze cu căţei, ce branduri îţi plac necondiţionat, ce mai gândeşti .. toate astea se pot lega cumva de omul din spatele rândurilor scrise. Publicitatea e ne-naturală, fiind ea la fel peste tot. În special deranjează dacă autorul articolului nu are o experienţă de relatat vis-a-vis de produsul/brandul pe care îl susţine. Vezi numa' cum turma de blogeri cunoscuţi s-a trezit că e bine să-ţi cumperi licenţe pe Windows … asta după ce unii piratau cu tv-tunerul. Nu ţi-ar fi scârbă?
Cea mai "ascunsă" încercare de promovare în ultima vreme mi s-a părut campania pentru IE9, tocmai pentru că li s-a cerut blogerilor să îşi exprime părerea despre produs, să îl testeze, nu doar să repete maşinal că E CEL MAI TARE, INSTALAŢI-L! Totuşi şi succesul lor este limitat: nu degeaba spuneam că un consumator de internet e mai inteligent decât unul de TV.
Cititorul de bloguri are o relaţie mult mai apropiată cu blogerul decât are cititorul mediu de ziare cu trustul. De aia n-o vezi pe nimeni comentând că există publicitate în print, dar vezi găsi discuţii despre publicitatea de pe net. Sunt aşteptări diferite şi deci abordări diferite. Nu prea vezi making-of la publicitatea TV, în schimb mai găseşti blogeri self-conscious care publică apoi rezultatele campaniilor proprii. Nu prea merge să faci campanii simple pe o populaţie self-aware 🙂
Danke pentru feed-back si mai ales, pentru sinceritate 😛
Oricum, consider ca e mai okay sa imi spui verde in fata ce crezi despre subiec,t decat sa treci pe aici si eu sa zic "Wow a trecut d'Aimon pe la mine".
Btw ,ma bucur ca citesti nu dai "skip" la articolele mele cu cateii 😛 😛 😛
Eu nu m-am mai uitat de vreo 2 ani la TV. Nici nu stiu ce canale mai sunt.
Ideea e ca pentru mine e important sa "cunosc" informatiile de ultima ora din diverse domenii si prefer sa le citesc pe Internet.
Si iti dau dreptate in raspunsul tau dat lui dAImon, pensionarii si copii sub o anumita varsta stau la TV mai toata ziua , caci n-au ce face 😀
Pentru mine, TV-ul a inceput sa fie o mare cutie care te tampeste, ca sa nu mai gandesti ! Oare cum o sa fie in viitor?
Consider ca internetul fiind interactic , nu lasa sa iti moara neuronii, pe cata vreme la televizor esti un spectator pasiv la ceea ce vezi Nu participi la discutie sau la actiunea filmului.
Canalele de stiri manipuleaza, dar mai e un Euronews, un CNN si un BBC, iar filmele si documentarele date HD sunt binevenite si la care te poti uita fara nici un regret, mai ales daca diagonaala televizorului e mai mare, ee ca atunci cand ai fi la cinematograf 😛
mersi de informatie
dupa cum zicea cineva mai sus.. si eu ma uit din ce in ce mai putin la TV… ce sa vezi? hai sa fim serios… numai prostii.. singurele care merita vazute sunt meciurile… dar nu ale nationalei.. altele:))