Comisia Federala pentru Comert a SUA a propus introducerea unor reguli in ceea ce priveste publicitatea online, astfel ca bloggerii vor fi obligati sa specifice public cand posteaza pe blogurile lor articole pentru care primesc bani , relateaza Associated Press.
Aceasta masura ar fi adoptat pentru constientizarea cititorilor ca unele articole de pe bloguri sunt scrise in scop publicitar, iar pentru scrierea lor proprietarii site-urilor sunt platiti.
Abaterea de la aceste reguli ar putea duce la amenzi de peste 10.000 de dolari.
Reglementarile presupun si plata unor daune acelor consumatori care au de suferit de pe urma unor descrieri inadecvate a unor produse publicitare.
Bloggerii americani au reactionat printr-un val de critici, care sustin ca prin aceste reglementari violeaza libertatea lor de exprimare.
Noile reglementari vor intra in vigoare la 1 decembrie 2009.
Mai multe puteti citi pe Bloggerii americani vor fi obligati sa mentioneze care din articolele lor sunt publicitare .
Sa speram ca autoritaiile romane vor astepta sa treaca criza…
Recent Comments