Cu mult timp in urma, un hotel era considerat acel loc in care un calator isi petrecea noaptea. Un pat si o baie erau suficiente pentru a satisface clientii. Dar astazi, cerintele calatorilor s-au schimbat. Astazi, clientii, indiferent daca vin in hotelul tau in interes de afaceri sau pentru a se odihni, considera ca modul de prezentare al camerei este un criteriu decisiv atunci cand aleg o unitate. Ca hotelier, este necesar sa intelegi asteptarile clientilor tai. In cele ce urmeaza vei afla ce fel de produse pentru hoteluri nu ar trebui sa lipseasca din asemenea unitati.
1. Calitatea lenjeriei de pat
Cand un calator rezerva o camera de hotel, se asteapta sa doarma bine. Calitatea asternuturilor joaca un rol esential. Un hotel „ de calitate indoielnica” ofera lenjerie de pat din poliester inconfortabila. Asadar, alege mereu cearsafuri din fibre naturale. In plus, din motive igienice, este recomandat sa oferi o plapuma in loc de traditionala patura de lana.
2. Wi-fi
Aproape jumatate dintre calatori sunt dispusi sa nu aleaga o unitate hoteliera daca nu ofera Wi-Fi. Aceasta observatie este justificata de o generatie din ce in ce mai conectata, 9 din 10 persoane calatorind cu un smartphone / laptop sau tableta. Furnizarea unei conexiuni accesibila in toate partile hotelului este esentiala in 2021.
3. Televiziunea
Calatorii de astazi au toti televizoarele HD in casele lor. Prin urmare, se asteapta sa gaseasca acest serviciu intr-o camera de hotel. Acesta este motivul pentru care trebuie instalate aceste televizoare cu mai multe canale disponibile in diferite limbi, in functie de clientela primita.
4. Dus
Oricat de surprinzator este, aproape 89% dintre calatori prefera sa gaseasca un dus in baie decat o cada. Prin urmare, se recomanda instalarea unei cabine de dus incapatoare, in baia dormitorului. De asemenea, se recomanda instalarea unui paravan de dus in locul perdelei traditionale de dus, care este igienic.
5. Prosoape
Prosoapele sunt elemente esentiale in fiecare camera de hotel. Cu toate acestea, pentru unele unitati calitatea nu exista. Ca hotelier, ia in considerare oferirea unui set de prosoape si halate hotel curate si pufoase atunci cand sosesc calatorii. Pe langa satisfacerea clientului, le vei oferi si confortul pe care il cauta atunci cand aleg sa vina in hotelul tau.
6. Depozitare
Pentru 86% dintre calatori, prezenta mobilierului de depozitare intr-o camera de hotel este un element important. Pentru calatorii care stau mult timp, este chiar esential. Rafturi, garderoba, dulapuri, sunt toate parte integranta in aspectul camerei.
7. Cosmeticele
Dupa un zbor lung sau o calatorie lunga, calatorii sunt fericiti sa gaseasca un set de cosmetice hoteliere in camerele lor de hotel. Nu trebuie sa le lipseasca sapunul, gelul de dus, samponul, dar si produse pentru periajul dintilor, ce ii vor scuti pe cei care iti calca pragul de a cara astfel de produse asupra lor.
8. Birou
Pentru calatorii business, este esential sa aiba un spatiu de lucru intr-o camera de hotel. Astfel, o unitate care obisnuieste sa primeasca acest tip de clientela trebuie sa aseze un astfel de mobilier in camera.
9. Oglinda
Hotelierii nu se gandesc neaparat la asta, dar o oglinda intr-o camera de hotel este extrem de importanta. Baia nu ar trebui sa fie singurul loc unde sa gaseseasca o oglinda.
Cu aceste produse pentru hoteluri, fie ca vorbim de cosmetice, fie ca vorbim despre mobilier sau accesorii, vei avea, cu siguranta, clienti fericiti.
Recent Comments