Facem blogging , unii, cu mai mult, altii, cu mai putin, succes.

Oare  acest “succes”  tine si de platforma de blog pe care o folosim?

De fapt ce este un blog, daca nu un CMS?  Adica un alt content management system , cu alte cuvinte administrarea de continut , articole , poze , sondaje , clipuri  si navigare pe un site.

Se spune, ca pentru incepatori este indicata platforma Blogger, fiind destul de intuitiva iar pentru cei putin mai avansati , s-ar recomanda WordPress.

WordPress, se poate instala pe un site propriu avand foarte multe plugin-uri si  un SEO care este repede”prins” de motoarele de cautare.

Ambele platforme au avantaje si dezavantaje. WordPress-ulnu te lasa sa instalezi widget-uri in flash sau reclame prin ad-sense,

Blogger este mai sarac in teme , in prezentare si te leaga mai mult de  Google si de cele inrudite cu acesta : Picasa, Google Toolbar si de-ale lui, iar incepand din anul acesta, limmiteaza postarile de pe  o pagina, introducand o “autopaginare”.

In plus daca doresti sa comentezi pe WordPress, datele tale sunt tinute minte de site, pe cand pe Blogger trebuie sa te autentifici mereu, ceea ce  uneori are ca consecinta renuntarea la comentariu.