Avand in vedere faptul ca sunt dependent de tot ceea ce inseamna tehnica, sunt si eu abonat ca toti dependentii la unul din furnizorii de televiziune, telefonie si internet – la RDS.
Buuunnnn, sunt abonat la tot ce furnizeaza tipii astia, de la televiziune prin cablu cu decodor, la telefonie fixa si mobila de la ei, la internet fix si mobil.
Acum totul s-a transformat in Digi ; Digi TV, Digi Net, Digi Tel si nu mai cate alte Digi-uri am in casa.
Este un fel “all inclusive”, ceea ce nu este rau , dar….
Mi s-a dus decodorul de la cablu , sa zicem ca nu este o tragedioe pot sa vad si analogic dar daca tot platesc de ce sa stau cu agregatul stricat in casa ? Dupa ce am dat cateva telefoane ,ca tot am telefonie gratuita in retea, baietii mi-au spsu sa iau decodorul sub aripa si sa ma duc la ei la service.
Bucuros ca mi se acorda suport tehnic ,am zburat spre ei la joasa altitudine. Si ce fac ei? Il iau si il baga in priza , il conecteaza la un televizor , adica tot ce le-am spus ca am facut acasa, de vreo sapte ori.Rezutatul: “Alarma: Acces cartela lipsa” .
Raspuns :”Ne pare rau , nu avem ce sa-i facem” “Bun . Si eu ce fac? Imi dati un alt decodor?” “Nu putem, ca nu avem pe stoc. Si asa, avem foarte multe cereri, pe care nu le putem onora.”
Am plecat .M-am dus la sediul RDS de unde apartin, sa ii intreb si pe ei de decodor si sa vad daca au sa imi dea un telefon, sau un sim, pentru inca un membru al familiei. “Nu avem telefoane pe stoc , desi avem foarte multe cereri , de aceea nu putem incheia unele contracte cu anumiti clienti.”
Pai , bine , sa ai cereri cu duiumul si tu sa nu fii dotat cu aparatura necesara, cat sa faci fata cererilor . Ai devenit unul din cei mai tari operatori, te-ai extins in Ungaria si Slovacia, ai oferte interesante dar stai rau la aparatura si suport tehnic.
Pai, se poate ? Mai bine ramaneai RDS&RCS si nu te transformai in multiplu de Digi , si poate lucrurile mergeau mai bine.
Acum eu ce fac ? Nu ca ma doare foarte tare , nimeni nu poate urmari 90 de programe de televiziune, dar totusi ma doare, pentru ca nimeni nu va crede cand ma voi duce sa platesc factura, ca decodorul meu a fost defect o perioada, si nu mi va acorda nici o reducere la abonament.
Deci , cum ramane?
Eu inteleg ,si pe undeva ma bucur ca RDS- Digi, devine o companie multinationala ca se fac investitii masive in exterior, dar fratilor , voi cu fraieri ca mine ati inceput sa faceti profit.
Hai ca va transmit si un mesaj : Puneti mana si cumparati de la chinezi telefoane si decodoare (din telefonul vostru am nevoie doar de cartela sim) , satisfaceti nevoile consumatorilor interni si daca se paote , dupa postarea aceasta critica la adresa voastra , nu-mi luati netul.
Sunt dependent .
Scrie-le o scrisoare detaliind ce s-a intamplat si solicita intreruperea abonamentului TV pana la solutionarea problemei. De fapt, cu asta e bine sa incepi cand ai astfel de probleme tehnice (sau trebuia sa soliciti asta cand ai fost la ei si nu l-au putut repara).
.-= zamolxis´s last blog ..In-Justitia din Ontario, Canada III – baze b(l)azate =-.
.-= zamolxis´s last blog ..esentialul este invizibil =-.
Multumec de idee , Zamo ๐
Am s-o pun in practica chiar azi .Voi solicita suspedarea a jumatate din abonament, adica platirea unui abonament normal de TV prin cablu.
De ce am eu feelingul ca o sa spuna ca nu se poate reduce abonamentul sau o sa te puna sa platesti ceva suplimentar? ๐
Pentru ca, de regula, asa se intampla la noi ? ๐
Si noi nici macar nu ne suparam, nu ne revoltam , cel mult injuram in gand sau inghitim in sec , dar scoatem banii si platim.
De ce?
Pentru ca inca consideram ca ei ne fac un serviciu ca ne-au luat la ei , nu noi cand am facut contract cu ei.
Inca mai avem reminescente provenite din epoca …..
Sa speram ca rezolv, oricum mi-am contactat toti forumistii de pe sirte-urile de specialitate , am dat zvon in tara, asa ca sunt optimist.
Optimismul meu merge pana acolo incat mi-am pus in cap sa obtin al doilea decodor, pentru mama mea care are mai mult timp decat mine si mai este si cinefila pasionata ๐
Mie-mi spui? L-am insarcinat pe tatal meu, saracul, cu suspendarea abonamentului… Nici macar netul nu-mi mergea mai mult de cateva minute…
.-= Karla´s last blog ..Foto nr. 16: Avenue de la Grande Armée, Paris =-.
.-= Karla´s last blog ..Foto nr. 17: Place de la Concorde, Paris =-.
Eu cu netul nu am probleme , am 1 GB viteza dar si ala l-am obtinur recent , dar de platit il platesc de jumatate de an sau mai mult. Am fiberlink 2…
Nu ma supara ca nu vad digital la TV ci faptul in sine, daca nu ai echipament nu te arunci sa faci oferte, vesnic e coada la ei ca stau oamenii sa intrebe"Ati primit decodor? Ati primit telefoane mobile?"
Raspunsul e vesnic acelas "Poate saptamana viitoare"
ai o leapsa la mine pe blog ๐
p.s. Fortza Romtelecom ๐
.-= Baiatul Ciudat´s last blog ..Leapsa ๐ =-.
Da ? Okay, o voi prelua.
Am mai sunat la RDS pana am smuls un numar de ordine si o zi cand vor veni sa imi schimbe decodorul.
Imi vor scadea ca plata din abonament perioada cat nu am avut semnal digital. Deci in mare parte sunt rezolvat.
Astept noul decodor ๐ si ii iau si mamei unul ๐ sic! ๐ astept data de 11, atunci se preconizeaza minunea.
Romtelecomul s-a imbogatit de pe urma mea cu internet pe dial-up si convorbiri in strainatate, bine ca am scapat de ei ๐
In cazul RDS centrul regional dicteaza legea. In Valcea se comporta excelent, in zona din Bucuresti in care sunt, am preferat iLink, o gasca de tepari, in locul RDS.
.-= krossfire´s last blog ..Un an mai putin… =-.
.-= krossfire ´s last blog ..Glosar de criza : Justitia =-.
În rai… vom fi atât de mulลฃi încât Dumnezeu nici nu va avea timp sฤ se ocupe de fiecare dintre noi în parte :D.
Cam aลa ลi cu RDS-ul.
.-= Doro´s last blog ..Human-Chain Flashmob =-.
.-= Doro ´s last blog ..Equilibrium (2003) =-.
Dar oare vom ajunge in rai, Doro?? ๐
Da, Krossfire multi prefera alt operator de cablu, din varii motive. Ce ma mir este ca nu au echipamentul necesar pentru a acoperi cererile ๐
Totul depinde de angajatii Digi. In Constanta e vai de ei, prin Bacau iti pupa si talpile…