Cat timp eram la un sediu al RDS-ului pentru problema pe care o aveam , am remarcat ceva ce m-a trosnit ceva in moalele capului.
Eram putini la rand (patru persoane) stateam si asteptam in fata biroului unei domnisoare care se misca “in reluare”. Cu cat se misca ea mai “in reluare” cu atat randul incepea sa se transforme in coada.
Fiind un dependent de internet si utilizator de messenger, avand spirit de observatie , am remarcat o treaba pe care cei cu care imparteam darul de a invata ce inseamna rabdarea in rezolvarea unei probleme, nu cred ca au remarcat-o : tipa scria trei – patru cuvinte si apasa tasta “enter”.
Nu puteam sa ii vad monitorul dar stiu un singur program in care folosesti des “enter” : messenger-ul, bata-l vina. Tipa vorbea pe mess pana i se incarca baza de date.
Intrebata de un domn, de ce merge atat de greu , domnisoara a raspuns cu un ton de cunoscatoare IT , de m-a plesnit in plex :”Mi se incarca foarte greu baza de date, stiti o acceseaza multa lume si de aceea.”
Ce lume , fata draga? Angajatii RDS -ului , poate. Si daca tot sunteti o companie atat de serioasa pe cat spuneti , de ce aveti o baza de date asa proasta? Sau provider-ul de internet este de vina? Din cate stiu ala tine tot de voi , este tot RDS, nu cred ca firma a apelat la concurenta , UPC, sa ii furnizeze netul.
Sau poate nu a patruns cable link la voi desi sediul este situat la 250 metri, de umila mea locuinta, eu posedand asa ceva.Va pot imprumuta o “galeata” de internet.
Deci sa recapitulam : daca ti se incarca greu baza de date , de ce ai pierde timpul cu nenorocitii care stau la rand /coada si sa nu profiti de ocazie si sa iti petreci ziua intr-un mod util si chiar placut, stand la un taclale cu un/o amic/a.
Pragmatica fata.
Mai, fratilor , RDSh ,daca tot va extindenti , daca tot aveti un numar record de oameni care vin zilnic sa faca contracte cu voi , faceti mai multe sedii in oras, sau mai multe ghisee in sediile existente.
In ditamai orasul, sunt doar trei(3) sedii ale firmei, iar in fiecare sediu doar o singura persoana se ocupa de clientii care vin cu probleme. Una singura, si aia se misca in “replay” si vorbeste pe messenger.
Nu trebuie sa fii geniu IT sa lucrezi acolo, deci nu inteleg de ce nu isi mai angajeaza oameni ? De fapt , mint, oameni au. Ca multi stau degeaba , asta e altceva.
In timp ce domnisoara care deservea persoanele fizice, vorbea pe messenger , cel care deservea persoane juridice , vorbea la telefon prin Bluetooth Headset, sa-l auda toata lumea, cum isi rezolva cunostintele si cum trimite echipa sa lege internetul la adresa X.
Acel om, practic, statea degeaba.
Al treilea, mai tanar fiind, incerca sa ajute pe toata lumea ; pe clienti , pe colega de la casierie care-i cerea date despre clienti.Acela era calul de bataie.
Uite asa, incepi sa te intrebi :”Daca patronul ar fi britanic , lucrurile ar merge tot asa?” Primul impuls ar fi acela de a spune “Ah , nu ! Ar merge ca uns.” Da, de unde!! Patronul e de o natie dar angajatii sunt tot de-ai nostri. Asa ca, nici o sansa ca lucrurile sa se schimbe.
Cam atat despre RDS , pe moment…
Mda… Cazul tipic de firma care are clienti si-si permite sa-si bata joc…
Ar fi interesant de stiut daca angajatii au salarii decente sau sunt platiti cu te miri ce…
.-= Karla´s last blog ..La Aincourt, sau Grincour, tot aia… =-.
Si noi am patit-o cu ei…
Ne-am facut contract, pachet de net, tv si telefon…toate bine pana cand au veznit cu tv si cu telefonul, dar netul…am asteptat dupa ei 2 luni (am stat fara net!!!!) si am facut contract cu o firma de cartier. Tocmai in ziua in care au venit ceilalti au aparut si ei ca florile de primavara la usa:|
Dupa aceea nu ne-a dat drumul la net ca a fost nu stiu ce problema ca nu platisem niste facturi din 2006 la C zone(au lucrat cu ei) si nu si-au dat seama ca de la Czone nu am avut niciun minut trafic pe fir:|
Pai da, au inghitit multe firme mici si astfel si-au creat sistemul de cablare, eu cu internetul sunt multumit , cu telefonia deasemenea, dar ma scoate din pepeni cand trebuie sa platesc facturile la ei, merge atat de incet ca iti rogi moartea.
Am fost in toate sediile din oras , in afara de cel central unde toti misuna ca niste furnicute , in rest toti, dar absolut toti se misca in replay.
Am stat ca un vitel sa nu zic bou , 1,30 ore pentru o reclamatie stupida. Eu ca eu , dar in aerul sufocant si supraincalzit de sufletele prezente acolo, mai erau si oameni in vaesta veniti pentru probleme minore si care stateau la rand cu stoicismul de dinainte de Revolutie.De ei imi era mai mila decat ciuda ca eu trebuia sa astept, plus ca nu vedeam nici o urma de amabilitate din partea celor care trebuiau sa ii deserveasca.
Oferta lor este tentata dar pana ajungi sa iti faci actele pentru a obtine tot ce este inclus in oferta, te apuca batul.
Unui coleg de la mine din clasa iau taiat niste tipi crengile uscate de prin copaci si au taiat si firul de la net cu drujba si a stat saracul o saptamana fara net pana au venit cei de la RDS….
.-= Bogdan710´s last blog ..Rezultate loto 6/49 din 25.02.2010 =-.
Si ei inca nu-s cazul cel mai grav…
.-= krossfire´s last blog ..Surpriza ! =-.
Ei , angajatii sau cele amintite mai sus in legatura serviciile RDS ? 😛
Bineinteles…tata iar s-a enervat azi cu rds… 🙁
S-a dus sa plateasca factura, fiindca maine ne inchidea net-ul fratelui meu (eu am de la alta firma), telefonul si cablul si cand s-a intors a gasit in cutia de scrisori 2 facturi de la ei 😐
Una din decembrie-ianuarie si alta pe februarie. Si tocmai ce plecase de la casierie de la ei si a platit pe februarie 60 lei. Pe factura erau 80 lei si pe dec-ian mai mult…de unde, nu stiu!
Tata a spus ca le pastreaza toate facturile si chitantele si daca incep discutii cu ei, le arata dovada.
Si plus ca, pe contract spun ca telefonul mobil este gratis in retea, tata nu a vorbit a afara retelei si a platit 2 lei pentru el… Nu sunt bani multi, dar ceva este in contract si altceva spun ei.
Iti sugerez sa iti faci un cont de email la ei (nu tu, tatal tau) si astfel toate informatiile legate de facturarea telefonului si al netu-lui va veni prin mail si veti stii din timp cat aveti de platit.
Bafta !!
Nu stiam ca se poate 🙂
O sa ii spun mamei, tata nu le are cu pc-ul 😛
Multumesc!
In urma cu aproape o luna,am depus o sesizare cu privire la amplasarea ilegala a 4 antene satelit rds pe acoperisul imobilului,fara acordul proprietarilor si desigur nu am primit nici un raspuns.Aveti o “intelegere” cu administratorul blocului?si noi,cei care locuim acolo nu stim?Toata lumea stie ca nu mai sunt admise antenele pe acoperisuri,stiti si dumneavoastra? Ati venit la miezul noptii si le-ati mutat doar,un alt fapt reprobabil,cu care numai administratorul acestui bloc se ocupa.Acest adm.este platit de catre noi si fara voia noastra nici nu are ce sa caute pe acoperis.Ma repet,rugandu-va sa le luati,altfel ma voi adresa celor in drept.